Sunday, December 12, 2010

Kaş'ta bir fotoğraf sanatçısı ve iyi bir dost.

Sizlere çok sevdiğim bir arkadaşımdan bahsetmek istiyorum. Liseyi beraber okuduk. Ve 30 yılı geçti dostluğumuz. Arada boşluklar olsa da hiç ayrılmamış gibi devam eden bir dostluk bizimki. Kendisi benim hep isteyip yapamadığım birşeyi yaptı. Kaş'a yerleşti ve sakin bir hayatı seçti. Seni hem takdir ediyorum, hem kıskanıyorum Tunç Üvendire. Sakin, sürekli gülümseyen bir gönül adamıdır Tunç. İyi bir fotoğraf sanatçısıdır bana göre. Farklı bir bakışı vardır dünyaya ve bu açı vizörüne de yansımıştır.

Kaş'a giderseniz misafir olun dükkanına. O ve arkadaşım Semra dostluk sunacaklardır sizlere; çok keyif alacağınız. 1980 yılların başında yaptığımız gezilerde tanıştık Kaş ile. Beraber şarkılar söyledik, içtik. Onlar gitar çaldılar. Gençtik, yaşam doluyduk. O ve Hakan Akalın hayatlarına Kaş'ta devam etme kararı aldılar. Ne de iyi ettiler.

Sevgili dostum Tunç seni ne kadar sevdiğimi zaten biliyorsun. Bunu kelimelere dökme ihtiyacımız yok. Benim istediğim, her ziyaretimde bana huzur ve zevk veren o şirin dükkanın ile hep takdir ettiğim sanatını sayfalarımdan duyurmak.

Aşağıda sizlere vereceğim bağlantılardan ulaşabilirsiniz bu güzelliklere. Her gidişimde Kaş'a o dükkanın önünde oturarak geçirdiğim zamanlar bitsin istemezdim. Eminim siz de aynısını hissedeceksiniz.

Silk road için bu bağlantıyı kullanabilirsiniz. http://www.silkroad-shop.com

Tunç'un kendi sitesi ve fotoğraflarını ise buradan izleyebilirsiniz.  http://www.followthecamera.com

Umarım benim aldığım zevki sizler de alırsınız.

No comments:

Post a Comment